HTML

divatmajom

Emo-tól a divatcicákon a régi stíluson át a csövisapkáig ^^. Mióta elindult a megújított blog Látogatók száma: 98 - 5 napja

Friss topikok

  • RenCa ( :: @szivárványbaba: kellene mi ? :D nekem eleinte se volt semmi bajom velük, még a stílus is bejött ... (2009.12.01. 15:31) Divatszakma?!

Linkblog

nem adok még ennek nevet :D

2009.12.01. 15:53 RenCa ( :

Annyira jó, hogy olvassák azt a dumát... ami a semmiről szól :D de azért tényleg nagyon köszi. hátha olvasol néha valami értelmet is. de tudd hogy ez nekem sokat jelent. :D. Kijelentem, hogyezen az oldalon Szexuális felvilágosítás nem lesz. !!!! de szexuális dolgokról szó eshet :D . mert perverzió forever. :D 

Ki nézi a BenkőFeleséget keres című térmészet tudományos sorozatot? Én igen. :D  Hajráá edit és andiii :D De azért a tündét is szeretem csak ő olyan fiatal méég :( nem való hozzá az :D na és jesszus szexjelentek abban is xD. Még jó, hogy cenzúráztak :D . na szóvla ide fejlődött jó magyar hazánk xD. grat. ! (L)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chowder.blog.hu/api/trackback/id/tr751566573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása