HTML

divatmajom

Emo-tól a divatcicákon a régi stíluson át a csövisapkáig ^^. Mióta elindult a megújított blog Látogatók száma: 98 - 5 napja

Friss topikok

  • RenCa ( :: @szivárványbaba: kellene mi ? :D nekem eleinte se volt semmi bajom velük, még a stílus is bejött ... (2009.12.01. 15:31) Divatszakma?!

Linkblog

Ez egy élet?! [ A Szart ... : / ]

2009.11.30. 16:42 RenCa ( :

Az egy tökéletes élet, ha 13 évesen lefekszel egy csávóval/csajjal és utána te/csajod terhes lesz. Hát igen... 13 évesen szép az élet egy csecsemővel a hasikádban...aztán megszülöd. Aztán édesanyádnak kell felnevelni veled együtt. Sokakat ilyekor dob el az anyja ki az utcára. Megérdemlik... Akkor nem érdemlik meg, ha nem önszántukból történt az apahadművelete :D. 12 évesen tessék annak ellenálni, hogy egy csaj kitárulkozik eltted. ( persze fordítva is de nem fogom folyamatosan leírni mind akettőt... ne fárassz ) Van egy barátom :D SziaaGyangyika :D mondjuk így... nem akarom leírni a nevéét. :/ Na ő 12 évesen veszítette el a szűzességét... Tudjátok mi volt az indoka? Előbb elmesélem a történetét :D . Egy házibuliban voltak. Összeismerkedett egy csajjal és felmentek a szobájába. És leültek az ágyra...stb.stb. A csaj hátradőlt és szétterpesztette a lábait. A pasi ennek 12 ÉVES KORÁBAN NEM TUDOTT ELLENÁLNNI [ hol élünk mi???  12 évesen áljmég ellen egy szétterpesztett lábnak okkés? :D ] Szóval és megtörtén, másnap szakítottak és ennyi volt a párkapcsolat egy jó nagy szüzesség elvesztés. [ persze a nyilatkozó mondta, hogy kissé részegek voltak... akkor meg az alkoholizmusárol beszélhetnénk de majd máskor vagy később :D ] Gratuláltam is drága jó barátomnak és kissé távolabb léptem tőle :D. Nem lett belőle gerek, de elvielg nem is védekeztek :D xD . Jesszus mien szexuális vagyok XD. Na mindegy. Szóval gyerekek VÉDEKEZZETEK!! (: . Ja igen szóvla az volt az indok, hogyn em bírt ellenálnni a csajnak. Jesszus -___-"""

Na akkor alkoholizmus. :D Nem MENŐ nagyon nem. Dettó jöhetnek a barátaim a példáknak. [ ja amugy nem vagyok egy ellzüllt alak :D csak furák a barátaim ] Szituáció. Felmentünk a barátnőmhöz 3-man :D elvoltunk beszélgettünk egyszer csak a másik barátmnőm megszólal van nállatok pia itthon? na mondom fasza alkoholista vagy... erre a másik barátnőm előhúzott egy nemtom hányfokos assze m25 vagytöbb nem emlékszem fokos páleszt. és mindenkinke töltött na én életemben utáltam az erős piákat... max Bacardy breezer :D azt csááó. de ők megfelhúzták és majdnem az enyémrn is összevesztek!!!! O.O én ezen kiakadtam :D . aztán megint egy szitu... menjünk és igyunk. namondom jlvan :D. részegekkel még nem beszélgettem megyek veletek. elmentünk vagy hatan egy haveromhoz. De nekem hazakellet mennem... másnak elmesélték mi volt elvileg mindenki részeg lett... és barátnőmék ittak a legtbbet akikről az előbb is szóvolt... ittak páleszt,whiskyt,bort,pezsgőt mindenfélét és ez a korosztály 12-14 :O azt !!! na igen :D szóval ennyit erről egyenlőre. köszii pápá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chowder.blog.hu/api/trackback/id/tr571564056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása